Wednesday, October 19, 2011

Huh??

Hierdie nuut-op-die-mark Oostenrykse woonwa het luukshede waarvan ek glo, die meeste mense op aarde dalk nie eens weet nie?


Nou praat ek nie van die hoofslaapvertrek met aangrensende badkamer nie. Of die stortbad, kaggel, 40” (102 cm) TV, of selfs die leersitplekbanke nie.


Daar is boonop ondervloerse verhitting wat geaktiveer word met die druk van ‘n enkele knoppie en ‘n uitskuifkroeg met dakvenster, wat 80%-ruimte by die 430 vk voet (40 vk meter) vloerruimte byvoeg.


En dalk hou jy nie daarvan nie, maar die wa is geverf in gloei-in-die-donker-verf.


Kroeg:

Slaapvertrek:

Die 20-ton Palazzo (watter ander naam sou hulle kies vir die ding?!) kan 93 m.p.u. haal, maar gebruik weens die aerodinamiese ontwerp 20% minder bandstof as voertuie van dieselfde grootte. (Haai, hoe oulik….)


Natuurlik moes ek die prys vir laaste bêre: $3 miljoen (so naasteby R24 miljoen.)


Eintlik moes ek nie oor hierdie monstrositeit geskryf het nie.


Want norrmaalweg praat ek nie oor goed wat my siek maak nie.

4 comments:

Superhero Mom said...

Mariki...so wonderful to hear from you again! Thank you for your kind words friend! Many blessings to you and your family. --Let's stay in touch! --In His Love, Lisa

Dané said...

"Siek maak." Spyker op die kop geslaan, Mariki.

Anonymous said...

Waarlik -- ek stem saam.

Cecile said...

Ja nee so waar...