Friday, September 30, 2011

Koppige kok

Enige kok weet dat mens nie gaste onthaal met nuwe resepte nie. Ek weet dit ook. Lankal. Maar deur die jare het ek willens en wetens my eie kop gevolg, en 98% van die kere het ek die reël maar net weer bevestig gesien: moenie gaste onthaal op nuwe resepte nie, bly by wat jy ken en weet.

Maar ag jinne, net soms kry mens mos lus om iets anders uit te prober so met die saam- eet-en-al. Dis nou weer so. Môreaand het ons ‘n kerkfunksie en ek moet (wil) ‘n vleisgereg saamneem. Soek toe netnou op die net rond en kom op ‘n maklike en vinnige ene af. Dis so eenvoudig, dat niks daarmee kan verkeerd loop nie (?!)

Buitendien, ek sal dit in van die handige foeliehouers maak (nie in ‘n baie mooi bak waaraan ek uitgeken kan word nie), vroeg inglip om dit neer te sit, en verder alle “eienaarskap” omseil.

Ek is nie regtig lief vir die chili-geregte wat hier deuskant geëet word nie, maar dis baaie gewild in hierdie land. As ek onderstaande resep vir my gesin sou maak, sou ek die gevriedse groente-opsie gebruik.

Maar kyk net hoe maklik: (Regtig? Sukses gewaarborg die eerste keer?)

SAVORY TATER TOT CASSEROLE

Ingredients

  • 2 ½ kg lean ground beef (dis nou ‘mince’)
  • 1 onion, chopped
  • 225g fresh mushrooms
  • 1 can vegetarian chili
  • 1 can corn
  • (4 cups frozen mixed vegetables (thawed) in place of chili and corn)
  • 1 (omtrent 540 g) can cream of mushroom soup
  • 1 (1 kg) package frozen potato rounds (Kry julle tater tots in ouland?)
  • 1 ½ cups grated cheese of choice

Directions

  1. Preheat oven to 375 degrees F (190 degrees C). Spray 9x13 glass baking dish with cooking spray.
  2. Brown the beef and onions. (Apart or together, as you prefer.)
  3. Sauté the mushrooms in butter.
  4. Spread meat&onion mix into bottom of pan.
  5. Layer with mushrooms, chili (or veggies), and corn.
  6. Cover with the soup, straight from the can, carefully spreading with spatula to cover entirely.
  7. Layer tater tots on top, covering entire top.
  8. Bake for 40 minutes (1 hour when recipe is doubled).
  9. About 15 minutes before taking the casserole out of the oven, sprinkle with cheese.
Check after 25 minutes; if tots are getting too brown, turn down to 350 degrees F (190 degrees C).

** Chili: a spicy stew. The name of the dish derives from Spanish meaning chili pepper with meat. Traditional versions are made, minimally, from chili peppers, garlic, onions and cumin along with chopped or ground beef. Beans and tomatoes are frequently included.

No comments: