Thursday, February 18, 2010

Twee keer so oulik

'n Kaliforniese koerant het tans 'n wedstryd aan die gang vir die beste foto's van tweelinge. Hier is so 'n paar:

Spieëlbeeld?
~~~~~~
Twee ertjiepitte van vyf daggies oud
~~~~~~
Ek voel nes jy: dit was 'n lang dag.....
~~~~~~
Twee pampoentjies van dieselfde rank af
~~~~~~
Ek het gewéét jy sal ook dink dis snaaks!
~~~~~~
Haai, jy lyk dan nes ek....
~~~~~~
Dubbel soveel pret
~~~~~~
Slaap soos 'n babetjie -- of twee
~~~~~~
~~~~~~
En as hierdie foto's jou nie broeis maak nie, is daar fout met jou!

6 comments:

Anonymous said...

Oh MY -- as dit nie cute is nie, weet ek nie WAT is nie, materkie.

Nou wil ek ook sommer weer enetjie hê -- and that, some years beyond fifty!!

C

mariki said...

C'tjie -- kom ons gaan koop hulle liewers!

Sonja said...

Ag dit is opvreetbaar oulik!! Dit bring dinge in n mamma-hart uit!

mariki said...

Opvreetbaar is die woord, Sonnie! En ai, ons mamma-harte wat aanhou "babetjies" klop....

Nimsi se Blog said...

En daar wag nog vele avonture op die goedjies wat so n ewebeeld van mekaar is, glo my ek weet...
Ek is so ander helfte van n spieelbeeld.

mariki said...

Regtig Nims? Vertel jong!!

(Goed om van jou te hoor, vriendin~!)