Sunday, November 22, 2009

Jakkals-sonder-wolf-storie

Trek vanoggend die slaapkamergordyne oop en sien hierdie meneertjie:



Is al vertel dat voordat die woonbuurt ontwikkel is, hier sommer ‘n groot jakkalsclan gewoon het en sien af-en-toe die paar van hulle wat oorleef het met hul kleintjies, so teen skemeraand oor die gholfbaan draf.

Merk ook met gereelde tussenposes die volgende soort kennisgewings hier in die woonbuurt opgeplak. (Ek glo ook nie dat "Mog" meer op haar naam gaan reageer nie....)



Ná ‘n rukkie hoor jakkalskind duidelik iets, en bespied met gespitste ore die omgewing.



Ai toggie, omdat buurvrou Jackie van verder-op in die straat so saam met haar twee kleinhonde stap, bly dit maar net by kwyl vir wolf se maatjie.


Kyk van verlange....

Gaan lê maar weer en berus nog vir so 'n rukkie in sy honger lot, en toe ons later kyk, was hy weg -- seker jakkalskerk toe so op 'n Sondagmôre....




6 comments:

Dané said...

Haai Mariki, dis nou vir jou te sê.

So anders as die jakkalse op die boereplase!

mariki said...

Hmmm, sal liewer nie met hierdie storie by 'n boer aankom nie....

Anonymous said...

Oh my, my maaikie kan ek daai pelsie kry asseblief??

C

loeloe said...

Nee C'tjie, néé. Kan jy dink hoe word ons uit die buurt uitgeskop as ons die "wild life" skade aandoen??

Jammer, my mater.

Nimsi se Blog said...

So n ou jakkals ne...

mariki said...

Ha-ha, Nims!